Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 11 februari 2011

jobbar järnet

Jobbat igår å idag, med en ny tjej som håller på å lär sig systemet och allt så hon ska klara sig själv. Imorgon och lördag ska jag jobba i frihamnen och förhoppningsvis på söndag antingen ledig eller jobba i västberga. Åsså ska jag jobba måndag å tisdag i västberga. Massa jobb nu..
På måndag är det även andra sprutan så e vi nästan färdig vaccinerade. Ska bara ta andra dosen duccoral oxå. Tog första dosen igår, va inte så illa som jag trodde :P

Kollade på 'I rymden finns inga känslor' igår, jävlar va bra den var :) Bästa filmen jag sett på länge.

Annars har det inte hunnit hända så mycket, funderar mycket å försöker planera så gott det går inför resan till Thailand.
Ska försöka sova så jag orkar med helgen. Puss å natti natt.

1 kommentar:

  1. Tack så hemskt mycket!!!! Vad glad jag blir! =)

    Hoppsan hejsan vilken snygging det är med i filmen! Den är nog värd att titta på bara därför ;)

    Vad härligt med Thailand, jag är inte ett dugg avis.

    SvaraRadera