Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 21 februari 2011

som det ska vara.

Jag e nyduschad å ren och varmvattnet är slut. och klockan är på tok för mycket...
Ska helst infinna mig på jobbet om 8 timmar, sa hejdå till min sovmorgon då ett mail ifrån revisorn ramlade ner i min inkorg, han behöver timmarna från hela personalstyrkan senast 10:30 imorgon. Ja, det är tidigt, i min värld är det så. Jobbar man massa sent och minst 10 timmar om dan så behöver man sova.

GOD NATT

(mitt bland tårar och skratt försvann mitt hyfs, videon i förra inlägget är hittad hos Sonja, en bloggarna jag numera slaviskt följer)

1 kommentar:

  1. ha ha vad kul att du hittat till mig! Nån skrev till mig att räven har "rabiesögon", då blev det nästan lite läskigt!

    SvaraRadera