Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 28 oktober 2011

bakat och stollat sig.

Vi bakade som tokar, blev till å med saffrans skorpor oxå. Gick av bara farten.
Tog sovmorgon imorse till nästan 11 oxå, urgött å förmodligen behövligt. Men de resulterar ju i att jag inte är speciellt trött just nu... mindre bra kanske.

Imorrn blire Mora, igen, fast denna gången med Hanse. En vän som jag haft i många år men som jag sällan träffar. Har väl känt varandra i typ 10 år :)
Han ville ha lite smakråd på nya kläder så då får man väl ställa upp :)
Imorrnkväll ville Simon gå ut så jag tror väl jag ska ställa upp å ta en drink jag med. Kanske hittar nått häftigt i mora som jag kan ha på mig :P

Ligger i sängen  nu å lyssnar på 90-tals nostalgi musik. Ska nog gå ut på cdon å hyra en film å somna till istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar