Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 17 oktober 2011

level 2

Nu har jag hoppat upp en level i min träning å de känns kan jag säga. Fy fan va jobbigt. Känns typ som jag ska kräkas. Detta passet är inte att leka med, min axlar e helt slut.
Men det är bara att pusha pusha pusha. Jag ska klara detta.
Nu blir de nervarvning, en dusch å strax lite lunch. Och senare eventuellt en cykeltur för att få en tight ass ;)


Har även funderat på att göra något annat med mitt hår...
Kanske färga underhåret mörkt igen, som jag hade på denna bilden.

Men jag e oxå sugen på att färga håret rött.. typ denna färgen:


Något drastiskt bara, kom gärna med förslag.
Lila är oxå en färg som jag gärna skulle vilja prova :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar