Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 20 oktober 2011

som en gris

Sitter å svettas som en gris efter ett till träningspass. Är helt slut, å de va drygt som fan.
Ska strax duscha å börja ställa mig iordning för jobbet, typ äta å slappa lite :P

Snackade med Amr igår oxå, så han kanske inte ska upp. Han skulle höra av sig idag. Annars har jag Mattis som min plan B. (@FloppyEnigma på twitter, ifall nån är intresserad :P)
Måste hitta en väska att packa i oxå, måste vara stor så gummistövlarna får plats :P

Nu ropar duschen på mig.  
 mmmmaaarrriiia, kom så ska jag göra dig våt.
- DUSCHEN

Btw, jag skrev ju förut att mina facebook uppdateringar å mina sms bevisar hur full jag var i helgen..
Måste dela med mig lite faktiskt, för de e så sjukt roligt å sjukt oxå för den delen... Jag var för ful liksom xD

JAG
0:05 
Nu tankar vi iaf. Jg e strax hemma.. Färdig tanka
0:06
Väldigt tanka ska nog sova snart ;P
0:08
Min hamburgare va blöt och konstig.... Millan gör att jag oxå va de..
0:08
Kanske sant..

Stackare som jag sms bomba
 0:12
Shit, jag fattar verkligen inte ett skit av va du säger xD
JAG
0:13
Nej....
0:13
Jjag e för ful...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar