Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 14 oktober 2011

klantarsle

tog de lugnt imorse, som jag alltid gör :P
Kollade på tv och käkade frukost, tänkte jag skulle tränat och så lite senare. Men när jag står å tittar ut genom fönstret lyckats jag luta mig mot de gamla el-elementet som sitter där och är ungefär 12500 grader varmt. Så nu ligger jag på soffan å har sjukt ont i knät istället, höll seriöst på att börja grina för de gjorde så sjukt ont, hade på kallt vatten, ispaket, aloe vera brännkräm grejs och nu en blöt handduk och de gör fortfarande as ont!

En sak som är positiv är ju att jag har internet igen. :)
Ska ju jobba ikväll så jag ska försöka ta hand om mitt brännskadade knä så gott de går tills dess, ser ju ut att de fina vädret håller i sig, så jag har nog en långpromenad framför mig..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar