Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 1 oktober 2011

Lördag, en bra dag

Som sagt, vi var på Höstfesten i Vallentuna. Det var awesome, hade kunnat stanna hela dagen. Men vi åkte in till stan istället. :) Där tittade vi på snowboardåkning, frontline railjam, på sergels torg. Mer om det finns här och här.
Vi strosade runt och kollade på folk och bara myste i solen. Tog en fika på wayne´s innan vi drog hem till vallentuna igen. Bra dag :)

Väl hemma igen ringde min älskade Jenny, så vi bokade en dejt på Onsdag. Så då ska jag få se hur hon bor och så :) Trevligt trevligt, har mycket jag vill prata med henne om. Vi pratade mycket i telefonen oxå, va ju så länge sen vi sågs. Tror nästan inte vi träffats sen vi var på loppísen tillsammans, det är galet länge sen! o_O

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och njuta av min tankar <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar