Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 16 oktober 2011

Helgen.

Jobbade ju igår, slutade 17. Stressade hem, försökte planera hur jag skulle ta mig fram å tillbaka till stan å fixa å greja. Bytte om lite snabbt å Thomas körde mig till globen där Millan väntade :)
Vi åt en snabb middag på donken och begav oss sedan in till Ladies Lounge, drack nån drink och mådde bara bra. 21:00 drog showen igång och Ladies Night va toppenbra. :)
Jag blev dock ganska (läs brutalt) packad. Millan körde hem på natten, hon tyckte inte de va nån bra idé att jag skulle åka kommunalt hem själv. Tack för de gumman <3
Mina inlägg på Facebook och alla som jag roade mig med att skicka sms till igår kan lätt bevisa hur full jag var egentligen.

Väl hemma på gården va de fest, jag gick å la mig istället, va sjukt trött. Vaknade under väldigt otrevliga omständigheter inte bara en utan två ggr på natten. Och efter de kunde jag knappt sova utan vaknade ungefär en gång i timmen resten av natten.
Drack dock inget mer efter jag kommit hem så jag nyktrade ju sakta till, vet ej om de va positivt eller negativt. Hade gärna sluppit hela natten faktiskt. Det är något jag mer än gärna vill radera ur mitt liv.

Hela dagen idag har jag spenderat hemma, inomhus. Har duschat å bytt sängkläder annars har jag bara kollat på tv hela dagen. Hur slapp som helst.
Nu har jag precis ätit och ska gå å lägga mig igen. Pga bristen på ordentlig sömn är jag rejält trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar