Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 25 oktober 2011

natten och dagen

Nya friska tag.
Hyrde två filmer på cdon igår å grät som ett litet barn. Tror de va mycke annan skit som släppte oxå. herregud va jag grät. Behövdes nog.
Hyrde iaf...
Och...

Dom va bra bägge två. :)

Lyckades somna vid 05 imorse å va uppe 9 som vanligt :P
Har fixat displayskydd till mammas mobil, fixat på gården hos henne inför vintern, tagit in utemöbler och sådär. Kollat igenom kläder inomhus och i deras andra hus. Helt galet med grejer.

Har ätit middag med Sonny å Simon, kollat på när Mia ätit kebab och skrattat med henne, även smakat godis som smaka gammal dammig pensionär. Eller nått sånt, mias beskrivning :P

Nu har jag betalat lite räkningar och imorrn drar vi till Mora en snabbis.
Senare imorrn blir de mat/fika med Kattiz :)

Ser framemot de. Nu ska jag fixa lite :)


mysko bild, men de får jag/ni leva med. Jag är en mysko brud.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar