Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 28 oktober 2011

Blä,Usch&Fan

Jag har fått urinvägsinfektion å as we speak it´s killing me!
Fråga gärna hur skoj det är att ha mens samtidigt oxå, inte alls så jävla rockigt som man kan tro. Ärligt talat så skitjobbigt. På kvällarna funkar de, eller igårkväll iaf efter typ 2 koppar te, ½ liter juice och 1 liter tranbärsdryck, 1 alvedon och nån super C-vitamin tablett.
Nu e de iaf asjobbigt. Har druckit typ ½ liter oboy och snart ½ liter vatten. Förhoppningsvis blir de bättre. Måste köpa tranbärsdryck så jag har på väg till Mora. Håll tummarna för att de inte kommer att bli alldeles för jobbigt att åka dit idag.. :S

Är lite i valet och kvalet nu oxå om jag verkligen ska dricka ikväll, för gör jag de e de nog kaos imorgon. Efter en massa alkohol och sedan vätskebrist i kroppen. Varannan vatten kanske funkar?

Tog en dusch nu på morgonen i hopp om att de skulle bli lite bättre, de funka inte speciellt bra.
Men jag måste väl ta tag i mig själv, kliva ur sängen igen. Klä mig, sminka mig å fixa håret. 11 åker vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar