Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 2 november 2011

Tillbaka

De sista dagarna i Malung rullade på lika fort som alla andra...

De gick bra i mora, vi kom dit vid 12 å åkte därifrån vid 3. Jag gick ut på kvällen och drack onormalt mycke dagen efter för att försöka återställa allt, men jag var väldigt villig att ta en kula i huvudet för uvi, huvudvärk, bakfylla, kräkningar tillsammans med mens va ingen vidare kombination. Spenderade en del tid på knä på golvet över smärtan i hela kroppen...
Spenderade kvällen med Sonny å Simon tillsammans med pizza, senare en film å påhälsning av Dennis å Lisa :) Söndagen va lika lugn den med, lunch med pappa, fika med mamma, tokpacka, krama bror hejdå osv osv. Kom hem söndagskväll och åt middag med Thomas.

Jobbade måndag, vi åt lunch på en mysig restaurang i gamla stan, michelangelo. Resten av dagen spenderade vi på nobelmuseet :)

Två timmar av tisdagen spenderades på sjukhuset, fick penicillin mot uvi:n. Sov resten av dagen pga utmattning å feber, har somnat sjukt snabbt ändå sen jag kom tillbaka från dalarna. Är ett under att jag fortfarande är vaken... :p
Idag har jag oxå jobbat, varit i stan å promenerat runt :)

Imorgon ska jag möta mina demoner. Vi ska till fjärilshuset, å där flyger monstrena lösa. Kan kanske, bara kanske komma över min fjärilsfobi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar