Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 8 november 2011

simma?

Nyser ikapp med mig själv å snörvlar lite.
Men det är endast när jag nyst ett par gånger som jag blir tillfälligt väldigt förkyld, har iaf varit så ett par dagar nu. Hoppas inte det ändras nu, vill inte bli sjuk igen.

Började denna morgon med frukost i sängen till Grey´s. Tänkte vara duktig å träna idag, men hamnade här med en chokladkaka istället. Big time fail, I know.

Har iaf kollat upp priser på vad de kostar i simhallen i v-tuna eftersom jag funderar på att börja simma, typ 3 dar i veckan.
75:-för en gång, 650:- för ett 10-kort och 1500:-för ett år.
Känns sjukt ovärt att betala 75:- per gång, men 650:- för 10 ggr, simma 3 ggr i veckan, de tar ju slut på en månad. Men ska kanske börja med det, så jag vet hur de e där å så. Plus att de e egentligen inge skoj att simma enligt mig när man inte kan lyssna på musik.
Finns det vattentäta mp3-spelare och hörlurar?

Funderar på att krypa ner i sängen en stund till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar