Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 4 november 2011

trött eller som vanligt?

Idag har jag varit trött, så trött. Åsså lite pigg. Upp å ner hela tiden, kallas att man äter penicillin och jobbar trots att man har feber. Men jag orkar inte vara hemma. Skulle bli så rastlös, plus att jag vill tjäna pengar.
Vi har varit i stan idag igen. Och vi ska även in till stan imorgon, fast vi ska åka tunnelbana. Har faktiskt en brukare som tycker att det är roligt att åka tunnelbana :P

Nu ska jag ta en låååång, varm dusch. Helst tills varmvattnet tar slut. Ska göra inpackning, blåsa håret osv osv..
eller kanske inte. Jag sitter väl på golvet i duschen, utmattad å full av tankar som vanligt. Vaknar till när kall vattnet kommer, lägger mig i sängen å somnar med handduken på huvudet.. Som vanligt. Sån e jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar