Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 23 november 2011

Helgen i malung

Hann faktiskt inte med speciellt mycket när jag var hemma i malung. Kom fram sent på fredagen pga blixthalka, verkligen tokhalka så bussen var försenad. Men jag hade ändå tur att min buss gick. Typ alla andra var inställda pga den extrema halkan.
Iaf väl framme kom Slarva och hämtade mig och vi åkte hem till han och Lisa och dom bjöd på mat, älgfilé med potatisgratäng. Helt sjukt gott, de hade Lisa gjort bra :))
Jag såg en film med Sonny, gosade med Solwäj, katten, som sen sista jag va i malung bytt namn till Klemens. och sedan spenderade jag natten med Mia :P Mycket skvaller och annat tok.
Hela lördagen var jag supertrött, mest pga den sena natten tror jag.
Var hos mamma, vi pratade massa och även där passade jag på att mysa med katterna. Låg på soffan en bra stund, va trött och frusen. Men mamma höll mig sällskap <3
Sedan vart de pizza och senare på kvällen bowling med Slarva, Lisa, Sonny, Jörgen, Bärs å Jenny.
Va superkul å mysigt :)
Efter bowling skulle vi se film, jag såg max en timma sen sov jag som en stock, tröttmössa som jag var.
På söndagen när jag vaknade undrade jag hur gammal jag var egentligen, somna 22 en lördagkväll.
Resten utav den dagen spenderade jag med mamma, vi var å fikade, i grimsåker, hos pappa. En riktig rundtur :) Sen kom Slarva och hämtade mig och vi begav mot sthlm igen.
Sen va sagan slut för denna gången.

Få se när jag beger mig upp nästa gång. Jobbar över julen iaf. Är bara ledig 24-25:e så det är ingen idé att åka upp.
Har inte ens några bilder från helgen att bjuda på, helt sjukt dåligt gjort av mig.

denna tog jag på tåget på väg upp. den får ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar