Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 8 november 2011

update egentligen.

Thor va bra, den va awesome. Men ändå egentligen bäst innan dom begav sig till jorden. Gillar de där lite sci-fi grejen över de hela. Men sen gillade jag ju Star Trek som fan oxå, å även alla star wars filmerna m.m m.m.


Dagen igår va den bästa på länge. Åkte å hämtade Millan å vi drog å köpte bildelar, som Millan tyckte vi skulle ha tagit å sprungit isället för delen va liten å jävligt dyr. Åkte därifrån nästan 3k fattigare. (fast de va ju inte mina pengar ändå :p)
Vi åkte vidare till Ikea, kollade runt och myste i sängarna :) Fikade som bilden i ett tidigare inlägg visade.
Vi hämtade barnen och kollade lite på film. Bara mys helt enkelt. Å i allt detta sprider du ut ett ganska jämnt lager med massa skratt, både djupa å ytliga diskussioner och sen har du våran dag <3

Kvällen va normal, hem laga mat, duscha, äta, slappa, titta på tv, sova.
(ja, jag lagade först mat, duschade och sen åt jag den.)

Jag å Millan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar