Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 11 november 2011

mittinatten

Jag har fortfarande ont i magen å mår illa.
Men jag är ändå pepp på imorgon, mys och vin med Millan. Eventuellt lite bad oxå, men de märks. Är inget spikat där än.

Min Jenny ringde mig idag oxå, och skickade sms och ringde och skickade sms och ringde igen :))) Hon e väl för söt. Ett av sms löd "Sover du min fina prinsessa?"
Kan man bli annat än glad? :))
Hon fyller iaf år snart och hade börjat planera inför den stora dagen och frågade ifall jag ville vara med. Of Course! missar inte de för världen, har missat nog redan så resterande ska jag fan vara med på. Redan när vi fick schemat för November jublade jag för att jag va ledig på hennes födelsedag :P
Så som det ser ut blir det middag på Patricia. Kommer blir fett najs tror jag :)

Så nu har jag lite att se fram emot. Känns toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar