Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 12 november 2011

känns som söndag.

Jag är hemma, jag är trött.
Vi hade skojsi igår. Drack vin, skrattade så tårarna sprutade. Vi badade hos grannen och sen vart de blä. typ så var kvällen.

Har sovit, vaknat, sovit, vaknat hela natten. Inte sådär bra sömn kanske. Hann hem och byta om å borsta tänderna i rapid-fart innan jag kom (försent) till jobbet.

Till middag/mellanmål på jobbet åt jag en supergod varm smörgås, kommer inte på va brödet heter, med kalkon, philadelphiaost och avokado. Så jävla god alltså. :)

Thomas åkte ju till karlstad i fredags förmiddag å bestämde sig för att stanna hela helgen, så jag e hemma ensam.
Sitter as we speak å äter maxburgare å chili cheese :)

Ska nog strax gå å lägga mig, e väldigt väldigt trött. Imorrn är de prinsesskalas och på måndag e de jobb igen, ska med till skolan. :)

natti natt min gullisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar