Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 10 november 2011

fail

Missade ju totalt att fota vad jag köpte till pappa. Å försent e de å göra de nu med, grejerna ligger ju redan på lådan eller ja, dom e väl förhoppningsvis sorterade nu eller på G att bli de så de kommer fram imorrn :)
Kanske kan fota de nästa gång jag åker upp om jag kommer ihåg de, vilket jag förmodligen inte kommer att göra :P

Har gått asbra att jobba idag, lagom tempo och har skrattat som en tok :P
"vad e de som man ska dricka mot urinvägsinfektion? Fänkål?"
För de första fänkål?
För de andra dricka fänkål?
Men man ska väl inte blir förvånad, kommer från en man som säger ruccola varje gång han ska svära.

mår illa just nu av all nyponsoppa jag druckit.. :(((


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar