Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 5 november 2011

Myskväll alone

Igår hade jag myskväll med mig själv. Efter duschen laddade jag upp med creme bonjour å kex, plus en kopp te och slog igång en film. Hade hyrt två. Så igår såg jag;

Den var över alla förväntningar faktiskt. Har aldrig sett en trailer på den eller nått, men läste på baksidan å tänkte att så dålig kan den väl inte vara. Å den va den inte, skrattade många gånger.
När filmen var slut så gick Marley and Me på svt1. Att kolla på den filmen, iaf början och mitten fick mig att aldrig vilja skaffa varken barn eller hund. Fy fan vilket jävla kaos! Lever hellre lycklig med en karl som jag älskar och som älskar mig tillbaka!

Nu ska jag strax åka på jobbet. Å ikväll ska jag se Thor :)

jag hoppas mina vänner i malung hade en awesome kväll igår, 
förfest hos Mia och Mimikry och Tempory på parken! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar