Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 18 november 2011

Packar.

Jag har typ packat klart. Inga överdrivna mängder denna gången. Har inte ens fyllt halva min väska.
Duktig chey :)

Men jag blir så arg att jag måste ha skjuts härifrån, blir galen på det. Går inga bussar förbi där jag bor så jag måste ha skjuts antingen in till vallentuna eller till brottby. Annars får jag räkna med över en timma promenad oxå på min restid.
Så idag får jag skjuts in till vallentuna, sen roslagsbanan till tekniska, tunnelbana till centralen och sen tåg därifrån till borlänge, och sen buss till malung.
Fast ibland tycker jag det är skönt att åka tåg upp, jag blir så lugn på något sätt. Kan inte jäkta det, i trafiken blir jag tokig på människor som åker för sakta/ligger i vägen/inte följer reglerna/jag hatar cyklister (för att dom tror att samma regler gäller för dom som för fotgängare)/jag vill bara komma fram när jag kör själv.
Nu ska jag kolla om jag hittar en bok å ringa thomas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar