Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 8 november 2011

Dagen är slut

Nu är dagen till ändå å jag e lite halvtrött. Skulle nog somna relativt fort om jag bara la ner huvet på kudden å slappnade av.
Sparar att läsa alla bloggar tills imorgon, orkar inte koncentrera mig nu.

Gick bra att jobba, tiden gick fort å allt flöt på. Känna faktiskt skönt att komma tillbaka till de vanliga rutinerna nu när min brukare är tillbaka i skolan.

Till helgen blir de nog tjejkväll å mys med Millan, iaf på fredan. Thomas ska bort å jobba, dra till karlstad å förmodligen stanna där över natten. Så då passar jag på att smita.
Tänkte vi skulle gått på bio, men filmen jag tänkte vi skulle se går inte på bio längre å har inte kommit ut på blueray än.. typiskt liksom. lame!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar