Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 3 november 2011

min öron gråter

Alltså människor pratar för mycket, gnäller för mycket, tjatar för mycket, är alldeles för negativa.
Detta gör att mina öron gråter, för dom orkar inte. Min hjärna orkar inte.
Det får inte plats med så mycket negativitet eller tjat som jag hör hela dagarna just nu. Mina öron gråter blod.
Jag blir irriterad och försöker stänga av men ändå vara trevlig och hålla halva örat öppet ifall någon frågar något.
Och det jobbiga är att gnället, de negativa och tjatet smittar av sig och jag börjar gnälla, tjata och jämnra mig, OM ANDRA. wtf liksom!
Get the fuck out of my liv! 
Jag orkar inte ha de runt omkring mig, speciellt inte när jag blivit avvänjd av ljuva smekningar om positiva saker från människor i lilla malung (som annars e så jävla gnälligt), gulliga ord från min underbara mor. Och hopp om framtiden från mina kära vänner.

Och mitt hjärta, mitt hjärta de blöder kärlek.

Men på måndag får jag äntligen träffa min Millan igen, min underbara vän! <3

känner att en leende bild inte passar sig, men jag tänkte en tanke och blev lite lycklig.


1 kommentar:

  1. Älskar dig min vän! Kom så ska du få en stor och glad kram av mig! :D

    SvaraRadera