Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 22 maj 2010

+27 grader ute, å nu tycker jag att det är kallt mot vad det var förut idag, helt galet.. najs :D
Hemma i malung är de marknad å där har de regnat, som vanligt när de e marknad. hihi*

Va precis på affären och handlade lite tillbehör till köttet som legat i kylen å skämts å väntat på att få ätas upp. men snart, snart så åker de ner i magen.
Btw, hittade världens saftigaste ananas på Willys, helt galet saftig alltså. Den ska oxå grillas. Detta kommer att bli najs.
Nu ska jag kolla ifall jag förbetett allting åsså ska jag dricka en cider.
Hoppas alla hemma i malung har det bra, Memlus e ju där på party så jag hoppas hon får skaka lite på roouumpaaan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar