Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 14 maj 2010

det bidde ingenting

Inge bio, inge avatar å inge godis.
Thomas valde en annan film, vi hyrde ju 3st i torsdags. 3filmer för 99:- lämna om en vecka. I like it Alot! Filmslukare som man är :P
Meen, jag kommer typ aldrig ihåg vad filmerna heter, och inte den igår heller. Uppdaterar kanske om det senare och ger den en snabb recension.
Idag har jag varit trött, irriterad, obekvämt varm, typ: "shit vad varmt det är!" Jag har gått runt och trott att jag kanske håller på att bli sjuk. Men Tony tycker tydligen det är lika varmt han oxå, så då är det nog bara varmt för ovanlighetens skull, om vi inte håller på att bli sjuka bägge två.. vilket jag nog inte tror...

Jaha, känner att detta är ett sjukt intressant inlägg så nu ger jag mig.
HejHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar