Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 23 maj 2010

Söndag..

 halvdålig väder = Jag stannar i sängen.
Ingen loppis idag heller pga vädret. Thomas e ute i garaget, få se om de blir nå cross och så idag. Känner mig mest bara jättetrött.

Enligt Knullträdet så är jag oskuld... undrar vad min sambo sedan 5 år tillbaka säger om det.. :P
Vi prövar igen... Nej, jag har haft sex med 0 personer, men det är okej "inget sex då blir det inget träd" å allt detta får dom reda på genom att jag loggar in på FB, och dom får tillgång till mina offentliga uppgifter, som en vanlig application.

Jag har funderat på att flytta min blogg till Nattstad och testa om jag gillar den bättre.
Kanske ska blogga på bägge ställena samtidigt tills jag bestämmer mig.. Få se hur de blir.



Låg iaf i hängmattan igår och solade å läste Cosmo, Veckorevyn och Ica´s egna tidning buffé.
Älskar att läsa om mat, recept osv. E så sjukt inspirerande, åsså lagar jag det en gång efter receptet å nästa gång gör jag en egen variant av det.  :)
Nu ska jag ta mig en bit chokladtårta å leta efter en kanal som visar något som är värt att se. :)

3 kommentarer:

  1. Men du måste själv skriva i hur många du har haft sex med, sen händer det grejer :)

    SvaraRadera
  2. señor el hoffo grande magnifico23 maj 2010 kl. 14:18

    ja har luggit me 365 pers ja xD

    SvaraRadera