Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 8 maj 2010

saturday

klockan är nu 13:29 å jag är fortfarande inte påklädd... suck. Usch å fy maria.
Men va fan, det är lördag å jag börjar känna att det är dags att kliva ur sängen.

Kände mig som en riktig bitterfitta imorse (runt 11:30 när jag vaknade(för andra gången))
Men nu har jag hittat en ny blogg som jag skrattar med, jag känner igen och jag njuter för varje ord jag läser. Kommer underfund mer och mer efter varje minut att jag kanske inte e så konstig, maniskt och så, som jag trodde. å jag gillar´t! massor.
Najs, tack du vackra människa för att du gjorde min lördag såååå mycket bättre! :)

Asgammal bild, men kom underfund idag med att den är ganska söt, jag ser så förvånad/skeptiskt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar