Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 31 maj 2010

måndag måndag måndag, har aldrig varit så glad att det är måndag.

i onsdags vart det liljeholmen, shoppa morsdag-present, som mamma förövrigt inte va riktigt nöjd med, så den kommer tillbaka med posten. Onsdagskvällen tillbringades med en väldigt trött Bobby medans emelie var på föräldramöte.
Torsdags trodde jag att jag skulle in å bara betala en faktura men det blev till att jobba från 11:30 till kvällen. Åkte hem till memlan på kvällen å bara tog de lugnt, strosade runt inne på coop i en timme :)
Fredag, lördag å söndag har jag tillbringat på jobbet. Fredag med över 40 personer 5-kamp, lördag med kaos, folk som inte kan göra gokart, den dagen resulterade i 2 väldigt irriterad ban-personal och 6 mer eller mindre trasiga kartar. Och en bilresa senare ner till frihamnen med öl, vin å cider till matbokningen. Söndag började inge bra, med personal som kommer försent, kunder som ringer å skriker å skäller och gnäller. "jag har blivit lovad det ditten, jag har blivit lovad datten"
Annars en helt vanlig söndag, full rulle på morgonen å runt lunch helt dött mellan typ 15:30 och 19:00 sen drar det igång igen.
Idag tänkte jag inte göra många knop. Nu ska kasta in en tvätt i maskinen, sen ska jag väl åka in på jobbet å försöka få ihop en faktura till Wallmans. Bara Sanna ringer eller nått.. Är för trött i hjärnan för att nått ska bli bra idag.

En bild från i lördags, nya nöjet på jobbet nere i frihamnen :)
(den lille mannen mitt i allt är Sonny :))

1 kommentar:

  1. HAHA ja med då MÅSTE vi ju vara där på din födelsedag :D

    SvaraRadera