Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 26 maj 2010

igår kom jag framtill...

 .. att serien sex and the city gör mig glad.
... att jag inte gråtit på jättelänge.

Tårarna började krypa fram när det var begravning i serien satc för Mirandas mamma.
Jag gillar inte begravningar. Eller gillar är nog fel ord, jag tycker att begravningar är jättefina, men dom är så sjukt sorgliga, och jag vet att det är meningen. Men musiken blir såå mycket sorgligare när den spelas i kyrkan. Jag gråter alltid när jag går på begravning, spelar ingen roll om jag knappt vet vem människan var...
Begravning = en gråtande Maria.

Nu sitter jag å ... jag satt å åt frukost, men min data dog. som vanligt... skitdata. nån som vet vad som kan vara fel? det är inte damm eller nånting i fläkten, ändå blir det skitvarm å dör...

Jag å tekniska saker funkar inge bra ihop...
Halvkollar lite på LA Ink å är sjukt sugen på att skaffa en till tattoo, har en liten plan på hur jag vill att den ska se ut, å Tony hade nog en polare som kunde rita upp den. E lite svårt nu när man e här nere eftersom alla tatuerare jag känner bor i dalarna...
Detta kom med posten igår, värmde lagom mycket i hela kroppen! min mamma e allt bra underbar <3
Nu ska jag fixa mig iordning å gå ut å checka ifall bilen har lust att starta idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar