Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 17 maj 2010

sol å vår

Solen sken idag på mig :D

Slappade framtill att emelie kom hem från jobbet, då drog jag hem dit. Vi handlade tillsammans sen vad det middag. Jag prövade mig på att äta en kiwi, som jag är lite allergisk emot, det gick bra å satan va gott det va :)
Bara mys å lek hela eftermiddagen.
Käkade fisk till middag här hemma, arla-panna grejs. va rättså gott, men inte alls som jag hoppats på. Men mätt som ett as vart man ändå :P

Imorgon ska jag jobba då min kära kollega, Cissi, ska till läkaren. Men jag börjar inte förens typ 14 så jag får sovmorgon iaf :)
Nu ska jag vara social med Thomas sen ska jag sova.
Natti Natt

Å ni.. snart e sommaren här :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar