Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 5 maj 2010

onsdag

sjukt dåligt uppdaterat igen.

Jobbade torsdag, tror jag.. va nog på gokartpalatset hela dagen, plus möte. vart väl sent som vanligt.
I receptionen fre-sön.
På fredan jobbade jag med Ricard, för första gången. Lördagen med Sebbe å söndag halvdag med Eliott å halva dagen med Sebbe, vi hade skitskoj på kvällen :) dansade å alla va på bra humör :)
Åsså kom ju min bästaste, bästaste millan på eftermiddagen! jag kramade på henne och barnen :)
Så måndagen spenderades med millan, först till Bibbi å drack kaffe sen till nacka forum så både jag å millan blev ett par klädesplagg rikare :) köpte en tröja, en t-shirt å ett linne å det dyraste plagget kostade 89:-. jag gillar´t!
Sen åkte jag in till jobbet till 18:00 å jobbade framtill midnatt. sena bokningar plus matbokningar.
På tisdagen va jag, millan å barnen till memlan å myste. vart kvar där hela dagen åt mat å barnen lekte/slogs. :P
Nova tog Bobbys saftflaska så han drog henne i håret å hon slog han i huvudet sen va det igång :)

Idag jobbar jag, massor. Har en miljon saker att göra känns det som. Idag har jag iaf gjort att alla fakturor till kunder, månadsavslutet för frihamnen plus svarat i telefonen, svarat på mail och sådär som vanligt.
Imorgon blir det städa och fixa månadsavslutet för västberga.

Så nu ska jag dra hem ifrån jobbet å mysa å sova. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar