Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 11 maj 2010

hej å hå

Nu har den stått såhär still igen, beror på att på lördagen drog jag å köpte mat åt min man, och käkade med honom på jobbet, sen åkte jag hem, packade, städade och tvättade.
Och när thomas kom hem ifrån jobbet så packade vi i bilen och åkte mot malung.
Kom fram vid 02:00 på natten. Somnade vid 3 i våran übersköööna säng som står i huset. :)
Sov framtill 08:40 när Millan skickade sms å tyckte att det var dags för mig å thomas att kliva upp :P
Åkte till sonny å lämnade fiddy+säng. å snackade lite med honom.
Sen åkte vi till Millan med familj å hälsade på å hämtade en present till mams. Sen upp dom Fehrm och Bea på fika. kaffe å bullar. Plus att Thomas å Dennis som delar ett intresse för "skrot" fick leka lite och utbyta ideér. :P
Sen kom mia upp dit, så skönt att se henne :) Hon hade med sig Hanne :)
Sen drog vi till garaget, lastade crossen å vidare till Jalla på kaffe å fika, å där va öhqvist oxå :)
Sen till pappa å snacka lite med han å vidare till huset för att packa allt, så då kom millan med familj bort och lämnade Bibbi som skulle åka med oss ner.
Stannade i vansbro och käkade en efterlängtad burgare, satan i gatan va goda burgarna är där. :P

Kom hem till stockholm via 22:30, lämna tillbaka en film, handla, packa ur bilen och sova. Upp på måndagen, åka bort till mark å släppa in städerskan, lämna en köpmannadisk hos memlan å sen på jobbet. jobba hela dagen handla, duscha, äta sen sova.. intressant liv man har alltså. å nu sitter jag på jobbet igen. är förhoppningsvis ledig imorgon, men det märks väl.. hade ju en 5-kamp idag å det gick inte sådär jättebra... inte samtidigt som drop-in, bokningar, telefonen ringer å hej å hå.. för mycket för två pers..
Men förhoppningsvis återgår allt till normalt nu när 5-kampen drar. vi har fått turas om att ta 5-kampen och banan.. kaos.

Nu ska jag jobba vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar