Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 13 maj 2010

EN ledig dag!

Har vunnit en till auktion på tradera :)


Den rosa koftan kom iförrgår eller nått å den e jättesöt :) Gillar den starkt. Så jag e nöjd.
Har även beställt nya sängkläder från La Redoute, Riktigt billigt faktiskt, så dom kommer väl till veckan, är lite drygt just nu när vi bara har två att byta mellan. Men va fan. Man kan ju inte använda mer än ett åt gången iaf.. :P

Har ledig idag med min underbara sambo, så jag trotsade mitt magont så vi tog bilen och drog ut i skogen med crossarna.
Men det märks ju att det va sjukt länge sen jag körde, måste typ lära om allt igen, plus att jag har ALDRIG kört med cross stövlar förut, å det krånglade till det hela med växlar å sånt, när fötterna är aningen större och aningens aningens stelare. Hade riktigt ont runt smalbenen, fick sendrag direkt jag tog av mig stöveln :P

Vi är sjukt specialla vi två. Har dock fortfarande inte kommit på om de e positivt eller negativt än :P
Crossen å bilen, å ja.. både crossen å bilen är gigantiska.. :P
Min stormtrooper stövlar. HAHAHA
Puddingen kommer åkandes efter lek i skogen. Jag gav upp å stannade på en sjukt utdragen dricka-paus.

Ikväll tänkte vi gå på bio, lika bra att försöka hitta på något tillsammans, vem vet när vi e lediga tillsammans igen, händer inte sådär väldans ofta... alls faktiskt.

Nu ska leta fram vart han tagit vägen någonstans så vi kan boka biljetter. Iron Man II here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar