Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 16 november 2010

ännu en dag.

timmarna, dagarna, veckorna, månaderna flyger förbi... Tiden går på tok för fort....

Jobbade framtill 13:00 i söndags och firade iaf pappa via telefon, ringde honom och sa grattis och han hade fått både present och kort, och han verkade nöjd :)
Sedan vidare och köpa present och grejer, sedan hem en sväng och vidare på 2-års kalas, blev kvar där i ett par timmar med skratt, fika och lek. :)
Sedan vidare hem för att fira svärfar med trisslotter, tårta och champagne :)

Sedan lagade Thomas och jag toppengod mat och mumsade i oss, skrattade som tokar och pratade :)
Projektet senare på kvällen blev att färga Thomas hår, även det slutade i skratt och en massa tok, missförstånd som ledde till mera skratt och hela dagen blev bara så fantastisk.



















Och nej, det var inte min idé att han skulle färga ögonbrynen, jag sa nej nej nej nej nej nej... Men när jag gick på toaletten så blev de färgade ändå. Som tur e syns de inte så mycket, jag trodde han skulle se ut som en påskkärring... :P

I måndags blev det jobba jobba jobba hela dagen, ekonomi och pappersarbete hela dagen.
Och idag är jag ledig ledig ledig, myste imorse, Thomas tog sovmorgon så vi åt frukost tillsammans innan han åkte på jobbet, sen tog jag en promenad till Millan och vi fikade och kollade på gamla bilder/foton och skrattade massor :)
Nu e jag hemma igen, håller på å tvättar och maten blev precis färdig. Så nu ska jag äta och vänta på att Halv åtta hos mig ska börja, sen skulle Millan komma och hämta bilen, som hon var så snäll och lånade ut när jag skulle hem.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar