Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 10 november 2010

snöslask

Idag tänkte jag försöka få tag på min vackra vän millan, som tydligen har en väldigt dålig dag idag.. Ringa min andra väldigt vackra vän emelie och kolla hur det gick på hennes operation igår.
Sedan ska jag shoppa farsdag present både till papsen och svärfar. Pappas måste iaf fixas idag för att jag ska hinna skicka den till dalarna.
Sedan har jag smått försökt börja planera och fundera ut vad jag å Millan ska ha till våran myskväll, hon vill äta sånt som Henke inte äter, typ massa ostar å kex och annat kladd, typ marinerad vitlök och sånt som jag älskar :) Har iaf köpt Satc2, så en bit på väg har vi kommit :)


Nu ska jag äta lite brunch, e riktigt hungrig nu. Varit vaken sen 08:15 :P Ledig och sovmorgon va det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar