Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 19 november 2010

hej å hå inlägg tvåtvåtvå.

Sista dagen på jobbet blev en försovning tills Alex ringde å väckte mig vid 20i11. Hej å hå, första gången på två år som jag verkligen försovit mig..
Men men, är ändå faktiskt glad att jag försov eftersom jag inte kom hem förens halv 1 på natten. :P
Idag har jag spenderat dagen med Millan, tog en slapp morgon med tv-tittande och lång frukost/lunch. Sedan hörde millan av sig så en sväng till H&M slutade i 2,5timmar i tumba centrum, supermysigt å e lite strumpor och annat rikare :)
Sen följde jag med hem till Millan å lekte lite med barnen och stojade.
Sen hem med Thomas, köpte thaimat å käkade i sängen och bara tog de lugnt.
Nu har jag äntligen duschat och kollat på Sean Banan på Circus Möller, mr banan spelade mario på orgeln, de bästa jag hört på länge :P

Förresten, har köpt mig ett par nya skor idag, ett par svarta ballerina skor med nitar, de hade gått ner från 399:- till 149:- vilket ju betyder 250:- i rabatt :) Så dom ska läggas undan och sparas till sommaren :) Supernöjd faktiskt :)

Nu e svärfar här nere igen och stojar och han å thomas har vilda diskutioner som vanligt. Jag sitter här å spelar mahjong på fb.

Tjing! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar