Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 2 november 2010

idag.

ska jag tvätta, städa och byta sängkläder, men inte just nu. Just nu är det skönt att bara ligga i sängen å äta frukost å klicka runt på datan. Va länge sen jag fick ta det såhär lugnt. Sköööönt!
Slapp iaf stå i receptionen igår, fick stå i västberga å bre mackor istället. Sedan till Frihamnen med mat till min man och vara lite social.
På kvällen tog jag, Millan å barnen en promenix. Jätteskönt :)

Nu ska jag trycka i mig det sista av min frukost, sedan ringa Zenita och kolla hur vi ska göra i helgen, så jag vet hur jag ska göra på torsdag. Tydligen middag då med Micke å Sanna från Engelen.

Hörs senare!


Best Friends;
You fight, I fight
You hurt, I hurt
You cry, I cry
You jump off a bridge, I get in a paddleboat and save your stupid ass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar