Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 25 november 2010

bara mys igår

Åkte bil till västberga, buss till liljeholmen och sen direkt upp på gyn, men där vart väl inte millan nå klokare iaf. Men men.
Sedan åt vi frulle på Wayne´s Coffee. Millan köpte en stor latte å jag kan lova att den var stor :P
När hon drack försvann hela hennes ansikte. hahaha
Sedan strosade vi runt i affärena där, jag köpte en ny mössa och matchande vantar på indiska. Ett nytt skärp till Thomas på h&m. Sedan tittade vi mest. Hittade lite småsaker men köpte inget. Dom hade en bra pysselbutik där så jag tänkte åka dit å handla lite å göra en present till mamma. Plus att jag funderar på att göra egna julkort, blir så mycket roligare då. Och jag behöver en ny hobby, eller iaf nånting stimulerande att göra.
Vi åkte till Tumba och gick på apoteket, å där glömde jag de nya vantarna... minnet ni vet.. men jag hittade  dem igen. Sen fikade vi å jag åt en supergod lussebulle :) Första denna vintern, köpte även med mig pepparkakor hem, men tappade påsen ett par gången innan jag kom hem så en va trasig, sparade den hela till Thomas, som då tydligen inte äter pepparkakor med kristyr på, så jag fick äta upp den med :)

Idag har det varit en slödag, har inte gjort många knop idag. En ansiktsmask och en dusch å förberett maten e väl de enda jag gjort idag :P Sov ju typ 11 timmar inatt så de va väl välbehövligt.
Lägger upp lite nya bilder :D
Kul att de kan stava på maxi i alby :P
 Matlåda som stått lite länge :P
 Superpizzorna på robbans :)
 snorungar som haft barnkalas på jobbet
 Death by chocolat på O´learys
 förrätt på o´learys

 Massa nya strumpor och benvärmare :) me lika alot!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar