Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 18 november 2010

jobb å mys

Jobbat hela dagen, kom försent pga att vi hämtade firmabilen i sätra påväg in. Det ingick inte i min tidsplanering när jag väckte thomas ganska sent :P
Va färdig runt 22:00 på jobbet, då tog jag en promenad bort till Memlan, drack en kopp te och snackade lite framtill midnatt. Sen kom Thomas och hämtade mig så memlus fick gå å lägga sig.
Nu ligger jag hemma i sängen, har ätit lite kvällsmat.. nattmat?
Ska strax lägga undan datan och toksova så jag orkar med imorgon oxå, men sedan är hela helgen ledig. Ska fan stänga av min telefon och bädda ner mig i sängen och ha filmmaraton, med mig själv om thomas måste jobba.
Hörs senare! :)
Tjolahopp <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar