Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 6 november 2010

en till ledig dag

Har spenderat mestadels av dagen med Millan å två helt galna å ganska trötta barn.
Myst å promenerat å fått en superblöt godnattpuss av en liten Nova för att annars skulle jag bli husen (?), ja ledsen alltså :P Supersöta lilla gumman!
Har matat ankor, varit till lekplatsen, shoppat på maxi med millan, "spelat" tv-spel m.m m.m.
Även hunnit med att tvätta och spelat en massa mahjong spel skit på jävla fb, beroendeframkallande jävla skit grejer. Åsså måste man ha companions å grejer för att komma vidare. Man måste ha 10 där jag är nu å gissa hur många jag har.... 9! irriterande, hmm. ja!

Nu ska jag borsta tänderna och mysa ner mig bredvid min man. Upp å jobba i Frihamnen imorgon. hela låååånga dagen.

Natti natt bitches! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar