Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 11 november 2010

nya kläder :P

aaa jo jag vet att jag sagt, lovat mig själv att inte handla mera kläder... meeen, det var rea, och de mesta var till Thomas :P
Faktiskt bara en tröja till mig. Tänkte jag skulle ha bjussat på bilder på allting men de fanns inte kvar på hemsidan, får fota lite imorgon :)


Idag har varit en bra dag. Tagit de lugnt, tvättat lite, diskat lite, handlat massa på maxi med millan å barnen, ätit glass, sådär lagom till snön :P jag som typ aldrig äter glass annars :)
Sedan vart de middag på pizza hut i heron city, lika skit som vanligt, tyvärr. Har inte ätit där på jättelänge pga hur maten och services blivit där, men vi tänkte ge det en till chans nu men vart lika besvikna igen.
Efter maten gick vi iaf på bio;
Helt okej film, inte riktigt som jag tänkt mig, men man fick sig ett par skratt.
Kanske lite överdriven för min smak, men Will Ferell e ju lite så oxå...

Nu ska jag försöka sova lite och stänga av denna tjernobyl burken så den får vila över natten.

G´natt älsklingar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar