Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 4 november 2010

God Morgon?

jag är så sjuuukt trött! vill bara gräva ner mig och sova....
Jag längtade ju verkligen efter en sovmorgon på min "lediga" dag, men då vaknade jag ju 06:10, va vaken ca 30 min, somnade om och vaknade vid 09. Lagom skojj när man verkligen får sova...
Igår kunde jag inte alls somna, tankar for runt i huvudet som en virvelvind.
Är lagom less på allt nu, igen. Folk som snackar skit bakom ryggen, ljuger och inte kan ta fighten, konflikträdda små jävlar.
Jag ser verkligen inte framemot idag, dra täcket över huvudet och somna om. Eller kanske dra en "namn" och inte komma alls.

Nu ska jag dricka ur min kopp med te, klä på mig och väcka thomas.
Måste dra till jobbet strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar