Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 13 november 2010

fan fan fan

Hade ett missat samtal från min älskade far när jag kom hem, han som typ aldrig ringer! Å då kändes det extra piss att jag missat det.
Plus att jag e astrött å lite ångest, känns som jag va super otrevlig mot millan med familj när de kom förbi jobbet när vi höll på å stänga... Flåt! :(

Nu har jag sitter jag i sängen, kollar på liar liar och äter tonfisksallad, hemmagjord, godast så. Har ont i huvudet som en gnu, känns som inget e bra just nu....
suck ännu en gång då.. :S

Ska äta upp, mysa lite sen sova. Jobba till 13 imorgon sen ska jag på kalas :D
Nova fyller ju 2 år idag, så vi ska kalasa för henne imorgon.


1 kommentar:

  1. Nej då, du bettedde dig som en hormonkanon med baksmälla... men det är som det är, tycker om dig ändå :D

    SvaraRadera