Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 9 november 2010

vad händer...

.. när Maria tar ledigt en dag, jo det regnar! Tur att jag inte fick Thomas att ta ledigt med mig idag.. :S
Tänkte att det skulle vara samma superväder som det var i söndags, verkligen toppenväder, jag å Thomas kom överens om att i söndags var det packa-en-väska-med-mackor-och-varm-oboy- väder, och åka ut i skogen och åka fyrhjulingen.
Verkligen sådär soligt, kallt, mysigt höstväder. :)

Men nu sitter jag här hemma, iklädd en av thomas stora tröjor och myser i min ensamhet istället, vattenkokaren är på och en väldigt sen frukost är på gång.

En väldigt positiv sak är att jag fortfarande är rökfri och även kaffe-fri, min mage mår så mycket bättre, och en annan positiv sak är att även thomas varit rökfri sedan i torsdags. Jag är så stolt över honom :D

Så nu väntar jag bara på att resten utav mina/våra vänner ska komma in i våran rökfria liga :P
Känn er träffade ;)

Nu ska jag äta min frukost i lugn och ro :)

Tjing Tjing!

1 kommentar: