Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 21 april 2011

dålig dag

hade nog världens sämsta dag igår, jag va naturligtvis sur å grinig å fläckvis oxå väldigt ledsen. Vilket resulterade i att jag hade även en grinig sambo.
Mot kvällen när humöret börjat bli bättre, köpte jag en soffa på blocket som vi va och hämtade. Idag var uppgiften att få in den. Vi testade, men soff-helvetet gick inte in genom dörren. Fick ta den fönster vägen... och fönstret är ca 1 maria ovanför backen. alltså typ 170 cm högt upp. Inte det enklaste, men nu står skiten här inne och klädseln åker runt i tvättmaskinen.
Lön innan påsk fick vi inte heller, va nog en av anledningarna till mitt bra humör igår, den kommer på tisdag. Skit oxå.

Ska strax åka ner mot hägersten och västberga, det sket sig med barnvakt för Emelie så jag ska dra ner å hämta Bobster på dagis, sen ska vi spendera dagen tillsammans tills hon slutar jobbet 20:00.
Sen ska jag tok-åka hem och eventuellt laga lite mat, äta och sova. För att jobba igen imorgon. Får reda på ikväll om vi ska ha stängt lördag-söndag eller inte. Så jag vet ännu inte om jag får vara ledig påsk eller om jag ska sitta i en bunker hela helgen. Positivt idag, ni vill inte läsa om mitt dåliga humör, nu lägger jag ner.
Skriver mera när jag är gladare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar