Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 26 april 2011

luttilej

Idag har jag varit ute på luttilej hela dagen.
Klev upp ca 05:00, väckte min underbara sambo, vi käkade frukost och åkte in till söder, första dagen på hans nya jobb :) Efter jag lämnat av honom, vidare till Millan, tog en kopp kaffe medans hon lämnade barn nr 1 på dagis, sedan försöka få i barn nr 2 sin frukost och följde med Millan och körde barn nr 2 till skolan.
Och efter det fick vi äntligen sätta oss ner i lugn och ro och se Sex and The City 2. Vi va nog de enda i världshistorien som inte sett den ännu.. (iaf av alla satc fans) Men den va bra och jag skrattade flera ggr :)

Vi drog vidare på shopping turné, så nu e jag tre smultron-plantor rikare, har planterat dem nu på kvällen. Köpte nya tights och leggings, samt lite annat smått å gott. De hade 50% rabatt på diadem på glitter och tur va väl de då mina diadem går åt som smör, de små jävlarna går ju av hela tiden.. :S
Iaf, nu e jag iaf äntligen hemma. Åka hemifrån 05:45 å komma hem 20:00 tär på krafterna så nu ska jag bädda ner mig i sängen framför tv:n och mysa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar