Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 16 april 2011

som vanligt

så är jag ju inte alltid så med när det gäller att fota, här kommer endel av det som lyckades fastna på foto.

 Simon var med
 Mannen i mitt liv hade peruk
 å cim var rosa
 Slarva å Lisa var med
 Fest i hytten, vakterna förundrades över hur många vi kunde klämma in en hytt. närmare 12 pers, check!

 mycke folk på VNV Nation
 Vi klev ur i Talinn
 vädret var awesome!
 älskade sonny var med, min bästa vän :)
å forswall oxå, a.k.a. forsåke.

VNV Nation var bra, men inte så mycket röj. Infected var bra som vanligt, asmycket röj, på tok för litet dansgolv. Varmt som satan å långa människor långt fram. E man liten blir man klämd. Inte så rockigt. 
Men jag har skrattat och jag har druckit å jag har mått lite dåligt, jag har fått tillbaka min halsbränna. Inte så skojj. 
Men nu e jag hemma å ikväll ska vi grilla. Ska strax ta fyrhjulingen bort till affären och handla lite.
Jepp en dalkulla som flyttade till stockholm och blev bonde :P

E även lite stolt över mig själv då jag lyckats komma ihåg att ta alla p-piller som jag ska :) 
Nu ska jag ut å mysa lite i eftermiddags/kvälls solen.

1 kommentar:

  1. åh va roligt med kryssning! Det var ju typ 100 år sen.

    Visst är filmen asrolig!!!!!!! :D

    SvaraRadera