Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 1 april 2011

kaos

kom hem till sverige den 21:a Mars, runt 17:00. Det var tråkigt, kallt å sverige har aldrig varit fulare. Jag ville bara tillbaka...
Jobbet är upp&ner känns det som. Å inte alls roligt längre.
Vi håller på å packar för fullt hemma pga att vi tröttnat nu och vill flytta, det största problemet just nu är att vi inte vet vart vi ska flytta. Vi väntar på svar ifrån en polare till Thomas, om de blir positivt så flyttar vi ut till en bondgård i vallentuna.
Tror vi får besked om det nästa vecka, får vi inte flytta dit så har jag ingen aning om vart vi ska ta vägen. Men jag försöker hålla mig positiv och tror att det ska lösa sig.
Tycker faktiskt att det är bra att vi tagit tag i detta.
Har haft negativ energi hemma å bara en massa psykisk stress och samma på jobbet. Har liksom inte gått att koppla av någonstans.
Vårat mål är att må bra och hitta någonstans där vi trivs.

1 kommentar:

  1. Men va härligt att höra!!!! =) Vad glad jag blir!!!!

    Hoppas ni hade det underbart i Thailand. Jag är sketaavis! ;)

    Kram

    SvaraRadera