Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 2 april 2011

Vallentuna

Vilken helgnöje man har. Har lagt golv två kvällar i rad denna helg. Nu gör vi det sista, sen ska möblerna in och gardiner upp. Plus att mera måste handlas men jag tror att det kommer att bli toppen, lite tavlor å annat upp på väggarna å möblerna på plats så blir detta supermysigt. :-) imorgon ska jag ta en rundtur på gården å se vart allt är, plus att jag ska gå å pussa lite på kossorna :-) sen hoppas jag att mina vänner vill komma å hälsa på mig å se hur vi bor *blink blink* (fatta vinken nu) tror verkligen att barnen kommer att uppskatta det. Finns fyrhjuling så hampuz e nöjd, traktorer så bobby e nöjd å massa lera å djur så novisen e nöjd :-P Nu blir d e drink för att fira flytten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar