Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 28 april 2011

jobb i dagarna två

igår jobbade jag hela långa dagen. Vakna självklart å va hyfsat pigg flera ggr innan det var min tur att kliva upp. Å när jag va tvungen att kliva så va jag dödstrött. Samma sak imorse. Tror de e bättre att jag börjar kliva upp runt 06 med kärleken. Då kan jag även passa på att vara hurtig på morgonen å promenera :P eller sitta framför datan :P
Å kärleken som förövrigt lagat mat åt mig tills jag kom hem igår, pasta och köttfärssås, riktig hemgjord köttfärssås med mycke lök och vitlök, "hemkrossade" tomater, asgod va den! :)
Idag på jobbet får jag iaf sällskap, jag ska försöka lära våra nya kille "skara" allt om hur de funkar att jobba i receptionen. Ska blir intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar