Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 6 april 2011

ett hem

sakta men säkert börjar det likna ett hem här :) Har jobbat som en tok måndag å tisdag så jag har inte hunnit göra något alls, men mannen har varit hemma och jobbar på, städat och satt upp nya badrumsskåp, skurat dusch och fixat å grejat. Just nu monterar han ihop en byrå som jag köpt idag. Sista rummet ville Thomas göra till typ en walk-in gaderob, inte mig emot alls :P För det är det största problemet vi har just nu, vart f-n vi ska göra av alla kläder.

En väldigt klok och en väldigt god vän till mig skrev idag:
Det är omöjligt, sa tvivlet...
Det är farligt, sa rädslan...
Det är onödigt, sa förnuftet...
... Prova ändå... viskade hjärtat........♥
Ta alltid ut Lyckan i förskott, det värsta som kan hända är att du varit lycklig i onödan! 

 Helt underbart bra skrivet och jag blev glad och ska fortsätta ta ut lyckan i förväg. :)

1 kommentar:

  1. Hallå i stugan!

    Ja folk har ju ingenting att göra själva verkar det som. Så jävla onödigt att vara negativ. Det är väl sånt man får räkna med i bloggvärlden antar jag..

    Gud vilken bra liten text! Den ska jag kopiera och spara!

    SvaraRadera